Žádáme všechny zákazníky, aby případné reklamace svozu, poničených nádob, atd. hlásili neprodleně a to dispečerce (736 516 003, provoz@stko.cz), případně asistentce dispečera (736 516 002, asistentka@stko.cz). Tyto reklamace nevyřizuje ředitelka společnosti! Na pozdní reklamace nebude brán zřetel.
Reklamační řád najdete dokumentech složky Odpadové hospodářství - Aktuality.
Děkujeme za pochopení
Tým STKO
Na sběrný dvůr patří odpad, který popeláři nevyváží nebo se nevejde do popelnice.
Není dovoleno na sběrný dvůr přivézt stavební odpad několikrát po sobě v jeden den.
Odpad vyvážejte prosím v určené dny !!
Dobrušská I, 147 00 Praha 4, www.asekol.cz
Nám. I. P. Pavlova 1789, 120 00 Praha 2, www.ekolamp.cz
Michelská 300/60, 140 00 Praha 4, www.elektrowin.cz
Žádáme všechny občany o provedení inventury popelnic. To znamená zkontrolovat čísla svých popelnic s čísly v programu ISNO firmy STKO Mikulov na stránkách: www.mojeodpadky.cz/stko. U některých popelnic totiž došlo k výměně číselných kódů z důvodu porušení nebo zničení tohoto kódu.
Dále žádáme občany, kteří ztratili nebo omylem vyhodili heslo do systému ISNO (odpady) , případně potřebují poradit , aby kontaktovali správce systému na emailu:
Jak třídit odpady a kam patří zjistíte na jaktridit.cz/cz/rady-a-tipy/